Ako správne používať naťahovať chrbta BackFlex™ PRO?

BackFlex™ je jeden z najpopulárnejších nástrojov na uvoľnenie chrbta, ktorý pomohol už tisíckam našich zákazníkov.

Pre dosiahnutie tých najlepších výsledkov je dôležité, aby ste si pred používaním prečítatali túto používateľskú príručku. Príručka obsahuje dôležité bezpečnostné opatrenia a pokyny pre používanie a zostavenie pomôcky na strečing BackFlex™ PRO.

Naťahovať chrbta BackFlex™ PRO je skvelým krokom v snahe o zdravší a šťastnejší životný štýl. BackFlex™ PRO je navrhnutý tak, aby bolo pretiahnutie chrbta ľahké, bezpečné, cenovo dostupné a príjemné. 

Ako dlho používať naťahovač chrbta BackFlex™ PRO?

Samotná dĺžka používania nieje špecificky určená a závisí od každého individuálne. Každopádne, na základe našich skúsenosti a naších zákaznikov strečing by mal trvať aspoň 3 minúty a postupne navyšovať čas natiahnutia, podľa potreby.

Nastavenie zakrivenia:

Naťahovač chrbta BackFlex™ PRO má nastaviteľnú hriadeľ pomocou ktorej otáčaním po smere alebo proti smeru hodinových ručičiek si nastavíte uhol zakrivenia. Samotná intenzita natiahnutia už plne závisi na Vašom pocite, fyzických obmedzeniach a odporúčaní Vašim lekárom.

Čím väčší je uhol zakrivenia, tým intenzívnejšie je natiahnutie Vašej chrbtice.

VIDEO MANUÁL  

 

BackFlex™ PRO má “nekonečno” nastaviteľných úrovní:

NÍZKA INTENZITA - východisková pozícia s najmenším ohnutím poskytuje najľahší strečing pre začiatočníkov. Vždy odporúčame začať touto pozíciou.

VYSOKÁ INTENZITA - čím viac je BackFlex™ ohnutý, tým intenzívnejšie bude natiahnutie.

Postup ako si uvoľniť chrbát pomocou BackFlex™ PRO:

1. Nastavte si správnu intenzitu točením stredovej osi.

2. Sadnite si a BackFlex™ položte čo najbližšie k vám.

3. Pomaly si naňho ľahnite a užite si natiahnutie.

4. Nezabúdajte pomaly a plynule dýchať.

5. Ruky držte pozdĺž tela. Pokiaľ chcete spraviť natiahnutie intenzívnejším, môžete ruky pomaly vytsrieť a natiahnuť za vašu hlavu.

6. Pokiaľ je pre vás toto natiahnutie stále veľmi intenzívne, pokrčte nohy v kolenách aby ste jemne odľahčili váš spodný chrbát.

Dôležité inštrukcie pri používaní strečingovej pomôcky BackFlex™ PRO:

  • BackFlex™ PRO vždy používajte tak, že strana s logom bude vždy pri vašom spodnom chrbte.
  • BackFlex™ PRO vždy používajte na rovnom a nekĺzavom povrchu.
  • Bez ohľadu na vašu fyzickú kondíciu vždy začnite na najnižšej intenzite 
  • Pokiaľ pri natiahnutí pociťujete bolesť alebo zvýšené nepohodlie, prestante. Pomôcka na uvoľnenie chrbta BackFlex™ PRO vám môže byť na začiatku mierne nepohodlná, ale nikdy by nemal spôsobovať bolesť.
  • Ak na začiatku cítite nepohodlie, môže to byť indikátor o množstve napätia a stuhnutosti. Pravidelným naťahovaním by mal tento pocit pominúť, no ak máte ale pochybnosti, radšej pred ďalším používaním kontaktujte svojho lekára.
  •  BackFlex™ PRO udrží hmotnosť až 150kg
  • Venujte zvláštnu pozornosť svojmu každodennému progresu. Jednotlivé výsledky sa môžu líšiť. Niektorí používatelia pociťujú okamžitú úľavu a viditeľné výhody, iným to môže trvať niekoľko týždňov.
  • Jedným z kľúčov dobrého strečingu zmierňujúceho stres je relaxácia. Zhlboka sa nadýchnite, jemne vydýchnite a nechajte svoju telesnú hmotnosť pracovať spolu s gravitáciou.

 

Upozornenie: 

Aj keď prezentujeme všetky výhody BackFlex™ PRO, odporúčame všetkým, aby v prípade zdravotných ťažkostí VŽDY vyhľadali pomoc lekára, a to najmä v prípade chronických bolestí. V StretchFit™ máme množstvo skúseností, ale diagnózy prenechávame profesionálom.

Pred použitím pomôcky BackFlex™ sa poraďte so svojím lekárom, najmä ak už máte závažnejšie alebo chronické diagnózy (napr. hernia disku, skolióza, zápalové ochorenia ...).

Späť na produktovú stránku:
https://stretchfit.sk/products/stretchfit-backflex-pro