Návod na reklamáciu tovaru
(prijímame balíky len týmto spôsobom)
1️⃣ Zabaľte produkt do ľubovoľného balíka a priložte k nemu Formulár na reklamáciu tovaru.
2️⃣ Odneste balík na odberné miesto Packeta (Zásielkovňa). Najbližšie odberné miesto vo Vašom okolí nájdete podľa PSČ tu: https://www.packeta.sk/pobocky.
3️⃣ Obsluhe nahláste vratkový kód: 94329155 (Tento kód je univerzálny pre všetkých zákazníkov).
4️⃣ Personál vytlačí štítok, prevezme balík a obdržíte číslo spätnej zásielky (končí na „ZZ“). Toto číslo si, prosím, uschovajte.
5️⃣ Poštovné za spätnú zásielku neplatíte – všetko hradíme my.
6️⃣ Balík k nám dorazí a my do 2 týždňov vybavíme Vašu reklamáciu. O jej stave Vás budeme informovať e-mailom.
📌 Dôležité:
- Ak reklamácia nebude vybavená do 2 týždňov, kontaktujte nás s číslom spätnej zásielky (končí na „ZZ“) na podpora@stretchfit.sk a preveríme to.