Inštrukcie Corpus™

Ako Používať Korzet na Chrbát?

Korzet na chrbát Corpus™ je určený pre tých, ktorí si za posledné roky vybudovali zlé držanie tela. Radi by sme Vám ukázali, ako používať tento korzet na chrbticu, ktorý Vám pomôže zlepšiť držanie tela.

Krok 1

Pretiahnite pás cez slučky a pripevnite ho k spodnej časti pásky na suchý zips na každej strane. Potom si nasaďte korektor chrbta Corpus ™, akoby to bol batoh.

Krok 2

Uistite sa, že sa cítite pohodlne a že váš korzet na chrbát Corpus™ sedí rovno a pekne na krku a ramenách. Uchopte pásy pod rukami a pomaly ich vytiahnite.

Krok 3

Pásy príliš neutiahnite. Mali by ste cítiť, že sa tiahnu cez chrbát a ramená, ale nemalo by Vás to bolieť.

Krok 4

Pre krvný obeh je dôležité, aby ste to príliš neutiahli. Mali by ste cítiť, ako sú ramená stiahnuté dozadu a hrudník dopredu.

Krok 5

Ak máte pocit, že je potrebné vykonať ďalšie úpravy vášho korzetu na chrbát, môžete tiež upraviť remienok v strede produktu (podľa obrázka).

Video manuál pre korektor chrbta Corpus™:


Korektor džania tela Corpus™ je skvelou pomôckou, ako Vášmu telu pripomenúť správne držanie tela. Nie je to ale magický nástroj, ktorý všetky problémy mávnutím odstráni. Pre dosahnutie správneho držania tela je taktiež veľmi dôležité, aby ste vykonávali pravidelný strečing a posilňovali Váš chrbát a ramená.

Na nasledovných stránkach si viete pozrieť 5 nenáročných cvikov pre uvoľnenie chrbta alebo krku

Upozornenie: 

Aj keď prezentujeme všetky výhody korektoru držania tela Corpus™, odporúčame všetkým, aby v prípade zdravotných ťažkostí VŽDY vyhľadali pomoc lekára, a to najmä v prípade chronických bolestí. V StretchFit™ máme množstvo skúseností, ale diagnózy prenechávame profesionálom.

Pred použitím korzetu na chrbát Corpus™ sa poraďte so svojím lekárom, najmä ak už máte závažnejšie alebo chronické diagnózy (napr. hernia disku, skolióza, zápalové ochorenia ...).